fredag 23 september 2011

On the go go

Idag drar jag upp till huvudstaden för att fira min och Fridas födelsedag och för att eventuellt gå på en hippiefestival imorgon om det inte är regn och storm för det känns jobbigt. Ska spendera kommande 8 timmar stillasittandes och jag har bunkrat upp med musikvetenskapsböcker, tidningen filter och diverse bra sätt att fördriva tiden på. Men ja, just nu sitter jag och läser skvaller och laddar upp inför en storvinst på triss. Great success! Men jag menar på att man kan berika livet på så många olika sätt. Just på fredag försöker jag alltid komma ihåg att köpa Aftonbladet och triss för det känns så white trash-lyxigt. Och så kan man alltid lära sig nåt nytt och även bli rik.




Spännande, wow vilken grej!




Bra vibes idag, ojojojoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar